Oferta firmy

Oferujemy

Pomiary i opinie techniczne torowisk suwnicowych każdej konstrukcji.

Każde torowisko charakteryzuje odmienna struktura konstrukcji. Określamy charakter uszkodzeń, przedstawiamy program naprawczy

Pomiary kształtu urządzeń dźwignicowych, w tym ocena deformacji i analiza przypadku.

Deformacje suwnic mają zróżnicowane pochodzenie. Mogą być to deformacje wynikające z nieprawidłowej eksploatacji suwnicy, jak też deformacje wynikające z wad produkcyjnych.

Naprawy torowisk na podbudowie betonowej – technologia autorska

Torowiska na podbudowie betonowej wymagają weryfikacji projektu, lub indywidualnego zaangażowania wiedzy technicznej. Wykonujemy naprawy i montaże odporne na najbardziej wymagające obciążenia dynamiczne wg rozwiązań autorskich.

Naprawy torowisk na podbudowie stalowej - technologia analizy przypadku i dopasowania działania.

Torowiska na podbudowie stalowej wymagają bardzo specyficznego ujęcia przepisów budowlanych i Polskich Norm. Wymagają czasami przeciwstawienia się projektowi technicznemu. Udowadniamy skuteczność uruchomienia torowiska suwnicy na każdym obiekcie o konstrukcji stalowej.

Nadzory nad budową torowisk suwnicowych w tym wsparcie konstruktorskie.

W wyniku archaicznego podejścia konstruktorów do zagadnienia projektowania torowisk suwnic, oferujemy wsparcie na etapie montażu, zmieniające zakres prac monterskich i sposób montażu szyn. Nie przeciwstawiamy się wiedzy konstruktorów, jedynie ją weryfikujemy na podstawie dziesiątek doświadczeń.

Analizy powstawania uszkodzeń elementów trakcyjnych suwnicy w tym trakcji wózków podnoszenia jak i jazdy suwnicy na torowisku

W przypadku nadmiernego zużywania się obrzeży kół i szyn potrafimy odnaleźć szereg przyczyn tego zjawiska. Po usunięciu wad wg naszych zaleceń problemy z trakcją ustępują w zdecydowanej większości przypadków.

Analizy na potrzeby przed sądowych roszczeń gwarancyjnych

W przypadku konfliktu inwestora z wykonawcą oferujemy audyt przypadku i weryfikację zgłaszanych roszczeń. Przedstawiamy zalecenia pomagające uniknąć kosztownego sporu, który może zakończyć się porozumieniem stron.

Krótki opis naszych usług:

Wykonamy pomiary geometrii osi szyn, geometrii suwnic, ustawienia kół, i inne z najwyższą dokładnością i powtarzalnością wyników.

Co to oznacza?
Metodologia pomiarów i przyrządy jakimi się posługujemy opracowane są na podstawie setek prac. Błędy określenia osi szyn w przestrzeni nie przekraczają+/- 1 mm. Nasze pomiary są coraz częściej bezinwazyjne dla procesu produkcyjnego zakładu.
Określenie pozostałych deformacji obiektu wykonamy z dokładnościami umożliwiającymi ich identyfikację i regulację wg wymaganych parametrów.

Oznaczymy rozstaw nominalny szyn dla producenta suwnicy.
Na podstawie zebranych danych przestrzennych przedstawiamy producentom suwnic optymalną rozpiętość czołownic suwnicy i jej wysokości.

Kiedy to jest potrzebne ?
Wtedy, gdy posiadasz obiekt , którego dokumentacji projektowej nie da się odtworzyć.

Ocenimy stan techniczny Twojego torowiska na potrzeby odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.

Co to oznacza?
Wykonamy szereg prac w tym pomiar geometrii najważniejszych punków torowiska suwnicy celu określenia czy nadaje się do dalszej eksploatacji.
Uzasadnimy nasz werdykt stosowną normą zharmonizowaną polską, europejską lub ISO. Względnie przedstawimy dowód postaci analizy konstruktorskiej.

Wykonamy naprawę/remont torowiska suwnicy.

Jak to robimy?
Na podstawie Twojego zlecenia przygotujemy kompleksową analizę stanu technicznego torowiska.
Określimy stopień zużycia jego podzespołów i genezę powstania usterek
Otrzymasz wyczerpujący raport techniczny opisujący ujawnione problemy i wariantową propozycję ich naprawy.

Jaka jest nasza skuteczność?
Obsługujemy klientów korporacyjnych branży produkcji samochodów, stalowej, produkcji betonów, produkcji szkła , magazynowej, stoczniowej, górnictwa powierzchniowego i wiele innych. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie
Nie ma 2 takich samych obiektów nawet w tym samym zakładzie o takiej samej budowie hal .
Decydując się na naszą usługę decydujesz się na brak kompromisu jakości.
Nie oddamy do eksploatacji torowiska, które nie ma usuniętych wszystkich ujawnionych usterek.

Czy budujemy nowe torowiska?
Co do zasady nie jesteśmy ekipą monterów na wynajem. Zajmujemy się tylko i wyłącznie specjalistycznymi usługami przywracającymi lub odtwarzającymi procesy produkcyjne.
Jednak są firmy produkujące suwnice, których prośbę o wykonanie torowiska dedykowanego dla ich suwnicy w sposób szczególny uszanujemy.

Ile kosztują nasze usługi?
To jest rzecz indywidualna zależna od zaistniałych potrzeb.*

Czy pomiar geometrii torowiska jest płatny?
Nie zawsze.*
Jeśli rozmawiamy o kompleksowej naprawie, to pomiar wykonujemy w celu precyzyjnego określenia zakresu prac bezpłatnie na etapie konsultacji.

Czy nasze konsultacje są płatne?
Nie.
Udzielamy bezpłatnych konsultacji.


Czy udzielamy gwarancji na nasze usługi ?
Tak.
Na pomiar geodezyjny udzielamy 12 miesięcy gwarancji*
Na prace naprawcze udzielamy 12-36 miesięcy gwarancji*


Jak wygląda procedura gwarancyjna ?
Nie wiemy :), Staramy się by klient po zakończonej pracy o nas zapomniał.
Dziesiątki klientów wynajęło nas, żeby produkować i zarabiać, a nie żeby przejmować się jakością usługi, czy problemami gwarancji.

Czy po konsultacji zrezygnowaliśmy z wykonania usługi?
Tak.
Czasami zdarza się, że potencjalny klient posiada nierzetelną wiedzę od konkurencji, lub niewykwalifikowanej kadry konserwatorów. Po jej weryfikacji przedstawiamy nasz punkt widzenia, w którym informujemy, że nie występuje konieczność żadnych napraw. W takim przypadku nasze konsultacje są bezpłatne, nawet jeśli w celu ich wykonania pokonaliśmy kilkaset kilometrów, wykonaliśmy pomiar geometrii torowiska i ponieśliśmy koszta hotelowe.

Czy zajmujemy się torowiskami kolejowymi?
Nie.
Torowisko kolejowe tylko słowem „torowisko” przypomina to samo zagadnienie.
Chociaż w przypadku torowisk kolejowych i suwnicowych, szczególnie tych naziemnych, używa się szyn kolejowych, to normatywy i sposób podejścia do zagadnienia są znacząco odmienne.

Czy naprawiamy torowiska suwnic zautomatyzowanych?
Tak.
Opiniujemy stan techniczny takich obiektów i naprawiamy wszystkie ujawnione wady.

Czy w przypadku torowisk o nietypowych lub nieistniejących już rozwiązaniach technicznych podejmujemy się napraw?
Tak.
Jeden z naszych klientów posiada torowisko zbudowane z szyn, które można zobaczyć tylko w kilku muzeach techniki w Polsce i Europie.
Musieliśmy wdrożyć u niego tzw. „protezy szyn”, w celu umożliwienia dalszej produkcji zakładu.

Jaki jest wiek naprawianych torowisk, i jakie są masy jeżdżących po nich suwnic?
Opiniujemy i naprawiamy torowiska zbudowane w latach 60tych ubiegłego wieku, ale też takie którym skończył się okres gwarancji producenta, lub jeszcze w trakcie takiej gwarancji, czasami na koszt gwaranta.
Są to torowiska po których poruszają się suwnice od najmniejszych do kilkuset ton udźwigu.

Najstarsze torowisko jakie kompleksowo remontowaliśmy na potrzeby montażu nowej suwnicy, którego nikt nie chciał się podjąć, miało 120 lat!!!

Nasze logo to zapasowy tryb na wypadek Twoich problemów z torowiskiem suwnicy.
Zapamiętaj je i włącz do współpracy.

* ( W celu zapoznania się ze szczegółami oferty należy napisać na wskazany adres e-mail w zakładce kontakt lub za pomocą formularza zgłoszeniowego. Nie odpowiadamy na treści, które sugerować mogą, że autor może być botem )

Masz pytania lub wątpliwości? Chcesz zapytać o ofertę?

ZADZWOŃ lub NAPISZ

Created by: cdx.pl